Tuesday, 5 March 2013

Berkesan ke Dnars Skincare?

Assalamualaikum...
Dh lama saya xupdate blog menceritakan perkembangan semasa dnars kn?alhamdulillah...dnars semakin berkembang pesat...try seach dekat google,berderet kn keluar nama dnars...hehe.itu tandanya dnars dh semakin mendapat sambutan...dh ramai org yg guna...berkesan n terus berminat nk jd pengedar...saya bertuah sbb saya antara org yg kategori awal lah jugak terlibat dgn dnars...saya kn bermula sbg ejen dropship kepada Dnars Skincare Zayyan... antara pelopor utama dnars dlm bisnes online...hehe.tapi masa tu stkt jd ejen dropship je la...modal xdok..hehe.ingat lagi masa tu..stokis saya,maznu hy menjadikan wajahnya sbg testimoni...ambil gambar dekat bilik guru...tp sbb cun,mmg ramai yg tertarik untuk beli...masa tu belum ada persaingan yg sengit...cuma kena rajin promote,supaya lebih ramai yg beli...

sekarang ni,dh makin ramai yg menggunakan dnars dan menjadi pengedar...barang dh semakin laris...sy nk cite terus terang ni...masa awal2 sy jual dnars dulu...tiap2 kali ada customer nk beli...saya berdebar...suka sbb dh ada org nk beli barang kita...tapi dlm masa yg sama terfikir...macam mana klu produk ni x ok ek dgn kakak ni...sian dia,rugi duit dia...pastu nnt kena marah semula x?mcm2 terfikir...tapi alhamdulillah...lps tu semakin byk saya dapat msg ckp diorang hepi...msg diorang lebih kurang macam ni..

  " Salam razimah...sblm akak nk order barang lagi,akak nk bgtau,masalah jerawat akak dh setel..yeah...sukaaa...cuma tinggal parut je..akak nk order lagi "


wah...kembang semangkuk lah saya..hehe..keyakinan untuk terus menyebarkan produk dnars ni terus meningkat bila saya byk dapat msg yg jenis lebih kurang macam ni...tp biasalah...kita hidup di dunia realiti...hidup xselalunya indah...saya juga pernah mendapat msg yg lebih kurang mcm ni...

" muka saya jd pedih,gatal...mcm mana nk buat ni????saya xnk muka saya rosak!!!!!!"

gulp....telan airliur laju2...wahha..garangnya akak...heheheh.klu dpt msg mcm ni,selalunya sy akan ty cara penggunaan dia..lepastu nasihatkan supaya follow step2 yg tertentu...contohnya kurangkan penggunaan krim malam..stop sabun beras..guna sabun kolagen kejap...dan byk lagi...hehe.lepas tu selalunya saya akan dapat msg lebih kurang mcm ni...

"betulla dik....xlama pn rasa pedih tu...skarang ni muka akak dh ok,dh licin...,terima kasih dik.."

Alhamdulillah...

Saya mintak maaf,tiada testimoni dari customer saya sendiri untuk dikongsikan di blog ini...cuma yg dapat saya kongsi,keratan2 mesej seperti diatas...byk yg dh saya lalui sepanjang 5 bulan menjadi pengedar dnars (maklumlah sebelum ni xpernah jual apa2)hehe.saya bersyukur sbb dapat kwn stokis yg sgt baik...sama2 bersusah senang bersama...chewaaah...customer2 yg sgt sporting...mudoh kiro bak kata org klate..hehe...tapi ada jgk yg xbest...persaingan harga betul2 memberikan tekanan kepada kami pengedar dnars...mana satu yg perlu diutamakan prinsip atau untung...sy memilih jalan tengah.niat tidak menghalalkan cara..berniagalah dgn ikhlas...yakinlah dengan janji Allah...bukan untung besar shj yg menjadi impian...tapi untung yg berkat...untuk buat belanja keluarga yg anak2...ingat kwn2...hanya rezeki yg berkat akan menjamin kesenangan kita di dunia di akhirat...bekepuk2 pn duit untung kita tapi klu xberkat...duit tu umpama kertas...byk pada mata kasar tapi kecik nilainya..Allah maha Besar.


dan kepada anda pengguna...jd lah pengguna yg bijak...produk2 yg kita guna pn mesti berkat tau....




3 comments:

  1. haii..nk tnya..mcm jnis kulit sy nie bminyak & bjerawat...ade la tgl parut2 & jerawat yg dah kering...xd la bsar..sederhana je...klo blh nk hlgkn parut tu la..sy da bli produk dnar(krim ku-neng, sun block & sabun beras) tiga2 nie boleh guna kan kt jnis kulit sy nie??

    ReplyDelete
  2. salam kak..sy bru gne produk nie..muka saya mmg ad jerawat(tp, sikit )..sy beli yg 1 set..sabun susu beras n collagen,toner treatment n collagen,sunblock,krim ku neng n night cream.sy ikut care2 penggunaanya..tp,4 ari sy pkai ni,muka sya tmbuh jrawat..n sy tgok muka tmbah brminyak...knaper yer?

    ReplyDelete
  3. salam kak..saya bru mnggunakan produk ni.muka sy brjerawat dan berminyak..sy beli 1 set..yang ad sabun susu beras n collagen,toner treatment n collagen,sunblock,krim kuneng n krim mlam..Hari ni hari ke 5..Tp,saya tengok jerawat brtambah n brminyak..knaper yer??

    ReplyDelete